Wednesday, January 16, 2008

Upcoming concerts around California from Live Nation

On Sale Friday, January 18th at 12 Noon:
THE BLACK CROWES
Avalon
March 20th
--------------------------

On Sale Saturday January 19 at 10 AM:
GIGANTOUR
Featuring:
MEGADETH
In Flames
Children Of Bodom
Job For A Cowboy – High On Fire
Long Beach Arena
May 21

On Sale Sunday January 20 at 1 PM:
CHRIS ROCK
Gibson Amphitheatre
April 23
April 24
April 25

On Sale Friday January 18 at 1 PM
AMANDA MIGUEL / DIEGO VERDAGUER
Gibson Amphitheatre
Saturday March 29

On Sale Friday January 18 at 12 Noon:
THE BLACK CROWES
Avalon
March 20

On Sale Saturday January 19 at 10 AM:
THE BLACK KEYS
With Special Guest
The Wiltern
April 1

On Sale Saturday January 19 at 10 AM:
KATT WILLIAMS
Long Beach Terrace Theater
Friday February 15

On Sale Saturday January 19 at 10 AM:
KATT WILLIAMS
Fox Theater
Saturday February 16

On Sale Saturday January 19 at 10 AM:
LES CLAYPOOL
The Wiltern
Friday April 4

On Sale Saturday January 19 at 10 AM:
CITIZEN COPE
With Special Guest
The Wiltern
Friday March 28

On Sale Saturday January 19 at 10 AM:
LIFEHOUSE
With Special Guests: Matt Nathanson - honeybunny
The Wiltern
Friday March 7

On Sale Saturday January 19 at 12 Noon:
CHICAGO
Thousand Oaks Civic Arts Plaza
April 2

On Sale Now:
JOSE GONZALEZ
The Wiltern
March 25

On Friday January 18 at 10 AM:
TAKEN BY TREES
With Special Guest
The Roxy Theatre
February 28

No comments: