Wednesday, July 13, 2011

Upcoming concerts from Live Nation

ON SALE THIS WEEK:



On Sale Saturday July 16 at 10 AM:

Flatts Fest

Starring:

RASCAL FLATTS

With: Sara Evans – Justin Moore

San Manuel Amphitheater

Saturday – September 17



On Sale Saturday July 16 at 10 AM:

SADE

With Special Guest: John Legend

Citizens Business Bank Arena (Ontario, CA)

September 4



On Sale Saturday July 16 at 10 AM:

JOURNEY

With Special Guests:

Foreigner – Night Ranger

SaveMart Center (Fresno, CA)

October 12



On Sale Friday July 15 at 10 AM:
BEADY EYE

The Wiltern
Saturday - December 3



On Sale Saturday July 15 at 10 AM:
All Night Noise Tour

MATT NATHANSON
The Wiltern

Saturday - October 29



On Sale Friday July 15 at 10 AM:
CHRIS TUCKER

Long Beach Terrace Theatre
Friday - August 19



On Sale Friday July 15 at 1 PM:
ANA GABRIEL

Gibson Amphitheatre
October 16





GO TO www.LIVENATION.COM for tickets, show information and more

No comments: